söndag 5 oktober 2008

Keep Sweating

Idag var det riktigt varmt i danssalen när vi dansade så alla blev alldelles svettiga.Min danslärare så då att det är ändå ganska härligt att svettas för då arbetar man hårt. Och det är ju lite sant, hur äckligt svett än är så är det något lite djuriskt med det, man känner att kroppen verkligen arbetar!
Visst kan svett även va lite tilldragande ibland. Självklart menar jag inte då när man luktar svett utan när en kille spelat en stor match eller när en tjej dansat sig själv alldelles svettig. Det där lilla djuriska gör att man finner det lite sexigt. I'm a slave for you video är ett bra exempel på hur man kombinerat svett med sexappeal.

Nu när jag har svettats ska jag börja med mitt stretchingpass som jag gjorde igår. Jag har gjort ett Vad med min vän Debbie att jag ska utföra det här varje dag eftersom att jag e usel på att stretcha efter dansen, vilket är bad bad bad! Dessutom ska jag börja äta sånna här sporttabletter som gör att man orkar mer och får i sig näring och allt vad det är. Kommer se kul ut i skolan när jag sväljer tabletter under lunchen haha. ^^

Nu ska jag keep sweating och värma upp med lite magdans övningar när jag ändå har mina magdanskläder kvar på :-)


Inga kommentarer: