onsdag 1 oktober 2008

Showgirls




Jag Kom precis hem från lapdancen och är helt slut! Vi pratade lite om hur vårt uppträdande skulle se ut idag :D Det kan bli så att vi har en egen festvåning bjuder in skönt folk med middag först och sen fest och uppträdande. Som en klasskiva fast me dansen istället ;D

Jag träffa några helsköna brudar för ett par år sen när jag dansade streetdans. Det sa klick och än idag säger det klick. Vi brukade komma tidigare till lektionerna och låna danssal och bara dansa ihop själva och sen stanna och fortsätta efter lektionerna.Vi klickar så bra att vi bestämt oss för att nu starta en egen dansgrupp. Eftersom jag går media linje ska jag fixa affisher och broschyrer till vår dansgrupp, PR alltså.
Om ni är intresserade av dansare till något event eller känner till andra som skulle vilja ha dansöser till något framträdande är det bara att let me know. Vi har alla scenvana och har dansat olika danser i flera år!



Säger bara When we grow up, we wanna be famous, we wanna be stars, wanna be in movies ;P


HAHA



Gammal bild på mig & mina dansbruttor! <3

Inga kommentarer: