fredag 3 oktober 2008

My body is screaming for you!

Min vän sa till mig att hon slutat sola solarium efter en forskning hon sett om hur stor påverkan det har på ens hy och hur man kommer se ut när man blir 40.
Jag svara bara att den personen som gjorde denna forskning kommer förmodligen inte från Sverige!

My body is screaming Solarium. Inte bara det att man slipper se ut som en död människa, man blir även piggare av en tripp till solariet och känner sig mindre ofräsch.

Det är faktiskt sant att solljuset även det tillgjorda från solariet får en på bättre humör och gör en piggare!

Det är nu man kollar på sina sommarbilder och känner solarium, I want u, I need u!

Så tills jag tagit mig en tripp till Solakuten i Hornstull kan ni enjoy min gamla bruuuuna sommarbild. :-)

Inga kommentarer: