onsdag 8 oktober 2008

Spoil yourself

Man förtjänar alltid att skämma bort sig själv lite. Igår färga jag håret,fixa naglarna och solade. Nu är jag på bättre humör och det är bra eftersom jag snart ska gå o shaka loss och dansa lapdance :D

Idag ska jag intervjua min danslärare också till ett reportage jag ska göra om tjejers sexualitet i Nacka gymnasiums skoltidning.
I skolan har några ordnat en grej som heter Happy wednesdays, där folk som gillar att uppträda får ställa upp o köra sitt i skolans cafeteria ;P. Jag ska nog ställa upp snart och köra liten magdans show ;D

Den rosa lilla burken jag håller i på bilden är från Make-up store, en härlig rosa färg som man kan använda som både läppstift, rouge och ögonskugga. Liten och compact med multiuse som jag kallar det ;P It's always i min väska när man behöver piffa upp med lita extra färg ;D

Igår På Desperat housewives hade Eva Longoria sjukt snygga kläder, massa fägstarka outfits och jag älskar color! Står inte ut med bara svart och vitt. Folk säger att svart alltid är rätt jag säger att färg alltid är rätt. Så idag blev det en lila outfit ;-)
Kände för att ta lite foton och nu när ja inte har min digitalkamera utforskar jag min webcam haha enjoy :-)



















Inga kommentarer: