söndag 26 oktober 2008

What's up!

Jag har nu pratat med Susan som är delägare till EKC dansskolan och också min danslärare. Jag fråga om jag och Linda kunde få uppträda med en egen dans på elevshowen..vilket vi kunde!! ;D
Så nu måste vi göra en grym dans..eftersom det kommer filmas och folk kommer köpa videon vi e me på.^^
By the way showen kommer vara 30 November..säg till om ni vill komma så kan ja boka biljetter åt er i god tid;-D

För i övrigt är jag riktigt sjuk..blir inte bättre av att jag inte hinner vila heller :/ Det är så inte passande att vara sjuk nu..
Planering inför mitt lov ser ungefär ut såhär:
Mån: Jobba, Köpa kamera (om jag hittar nån fin o bra dvs)
Tis: Jobba och möta upp mina tjejer i stan för lite present handlande (mina närmsta vänner jag inte träffat på en månad nu! :O)
Ons: Fika med min kusin Nilo, Middag och firande av Micas 19-årsdag, Ojj dans kom jag på nu:/ Hur ska jag hinna det ?:O
Tors: Jobba, plugga, hämta Seghens Jeans från Rågsved
Fre: Uppsala
lörd:uppsala
Sön: Åka hem från uppsala, plugga!

Detta måste klämmas in nånstans i schemat!
Bowla med Sarvi o Co.
& Träffa Julia
Göra lite av koreografin till dansen

Inga kommentarer: