torsdag 2 oktober 2008

Intelligent nörd

Äntligen hemma från jobbet! Vår provision är as låg nu så man får kämpa ihjäl sig, as jobbigt!

Varje gång ja ska jobba får jag ångest så ja måste köpa nått som gör mig glad innan. Normalt brukar det vara kläder men since I'm out of money o rik på skulder så blev det en Brownie idag istället..MUMS!
Haha bli inte sura nu coacher om ni läser detta!


Tyvär har jag ett referat att renskriva till imorn :/
Skönt att det är helg nu så jag bara kan ta det lungt. Denna helg ska jag faktiskt inte festa eller göra något speciellt. Jag ska bara plugga massa så att ja kommer igång och kan va riktigt smart nu sista året :P
Idag på matten kom jag lite sent så de hade gjort värsta uträkningarna på tavlan och jag fick verkligen anstärnga mig för att fatta vad alla X var. När min matte lärare då skulle fråga om vi hängde med, kolla han på mig o ba Bianca, så alla vände sig o glodde. Vad tror ni ja svara?Jag ba ja jag hänger med. Haha bullshit fatta inget av det som stod på tavlan. Men jag är faktiskt rätt bra på matte egentligen måste bara engagera mig lite.
Så denna helg går till att plussa på min intelligens.Och så ska jag självklart umgås med mina kusiner som jag inte träffat på ett bra tag nu :( och ha filmkväll med mina poolishar.
Nu kom mamma in med en fruktskål till mig också så no moore time for writing nu ska jag smaska lite och bli en studerande nörd ;P

Min framtid som intelligent;P

Inga kommentarer: