lördag 18 oktober 2008

Girls night out

Igår var det utekväll med tjejerna och vi firade Ninas b-day.o Det här blev då min stressvalda outfit. I liked it men hade dock velat byta ut tightsen såhär i efterhand :P
På vägen ut poserade jag och Linda på ett foto till någon klubbsnubbe på vägen som bad om att få ta foto på oss för att vi likna modeller..haha and modelling we did.
Det var riktigt kul igår..va med en helgrupp as skööna tjejer och dansade loss på dock helt fel ställe. Japp vi va på blå! Bokstavligt talat fanns det inte en enda varken normal lr snygg kille på Viper..förstår varför det itne har bra rykte. I won't go there again typ alla vi när vi lämna stället. Men sköna som vi är hehe hade vi skit kul tillsammans och jag blev inte lite glad när womanizer spelades ;P
Det var skönt med lite kontraast från mitt never ending plugg,jobb och dans schema. men dansen slapp jag inte undan iof. På tunnelbanan fick alla testa ett lila läppstift jag hittade hemma, as coolt! Efter en rolig kväll satt vi alla alldelles förstörda på donken. Ingen kunde gå i sina klackar längre och vi släpade oss fram i sveriges kyla :/
Nej nu ska jag äta frukost och återgå till mitt schema med plugg. Jar har iaf saker att se fram emot nu..en Halloween fest, Micas födelsedag och så självklart My sweet 18 :D
Medan jag pluggar kan ni få spana in gårdagens outfit..and kolla in mina favoritskor!





Inga kommentarer: