onsdag 29 oktober 2008

Micas b-day

Även fast jag är riktigt sjuk kunde jag inte låta bli att gå på Micas 19-års middag! Mysigt att vara med mina flickor särskilt eftersom man aldrig hinner träffas längre :/ Vi hade lika roligt som vanligt..kom på nya skämt som involvera fladdermöss hahaha (internt) och vi kom bla fram till att tjejer pratar mer om sex än killar. Stackars killar under sånna här middagar avslöjas allt om dem..tur att killar bara säger var hon skön haha :D
Nej men så perversa e vi inte även om det dök upp en rosa dildo :P Vi roade oss med gamla minnen om vem som gjort vad och vem som är den skyldige när saker gått knäppt till. Tegsti don't u even try with me girl..jag är oskyldigare än dig ;D Annars vad det grymt god mat och härligt sällskap. Det här behövde jag verkligen nu när jag är sjuk och allt :(.
Sofia smsa mig och sa att dansen hade blivit inställd också..tur jag missa alltså inget som jag oroat mig för!

Här är lite pics och lägg märke till den snygga rosanklänningen jag bär som inte ens kräver BH. Den har öppen rygg och skulle se hemsk ut med bh under..jag va orolig för at den skulle sitta jätte fult utan bh men den sitter åt så bra att man inte ens märker skillnad..definitivt ett bra partyplagg!


Paulina som alltid vill pussas :P Jag o snygg Emmelie

Mina sötisar Moa och tegsti..roande samtal..( Fladdermusen) haha internskämt sorry u guys :P
Micas pappa Lee stod för maten... sååå gott!
Paulina hade gjort en egen tårta till Micas b-day... bra jobbat där.MUMS :D

Syrran öppnar upp sitt paket med ett par grymt fina skor i som hon fått av oss :D


Haha Moa fick sin tårtbit sist och var färdig med den först..after all e hon ju bagare av en anledning :P

Emmelie fick en försenad födelsedagspresent...nemen ojj då en rosa dildo :O :D

Så här såg jag ut då da i min klänning som ej kräver bh ;D




Tihihhiihihihi

Inga kommentarer: