onsdag 1 oktober 2008

I can be a Drama Queen, can u? Bildextra!

That's why boys can't figure girls out, we are simply too much :D
Jag förstår verkligen inte alla tjejer som önskar att de vore killar. Visst killar är skitsköna som vänner och som pojkvänner och allt men vi tjejer är dramaqueens. Vi kan va sexiga, roliga,
känslomässiga,uttrycksfulla på ett helt annat sätt än killar. Jag får ofta höra att jag är så tjejig man kan bli o tro mig det vore a crime not to be. Visst jag diggar Jay-z och TI, Justin timberlake och alla andra tuffa manliga artister. Boys, u can't live with them but u CAN'T live without them. Men seriöst they can be number one, be the block, men vi är the lights that keep the streets on. Om de har ett affärsmöte tar det oss två komplimanger to deal. So what's a guy without a dramaqueen to upgrade him?








Inga kommentarer: