tisdag 28 oktober 2008

Just life

Jag är sjuuk det är såå synd om mig. Haha i Aya Napa mobbades jag för att jag sa så när alla va helt slitna.Typiskt mig att tycka att jag mår sååå dåligt och att det är så syyyynd om mig :P
Men jag är sjuk!
Jag åkte iaf te kista det är ju inomhus iaf ^^ . Jag och tjejerna köpte en present till Mica som vi ska fira imorn och åt middag ihop.Jag försökte övertala dem att välja persiska retaurangen där men de tyckte att persisk mat kan de ju få gratis hos mig så det blev grekiskt. Kändes konstigt och äta i kista och inte sitta bland där alla iranier sitter hehe som jag brukar.
Jag undrar hur jag hade varit om jag växt upp i Kista med massa iranier..Kista är ju ett mini Iran typ :P
Och vet ni vad! Min kamera som jag hade tappat förut fanns inte kvar att köpa nu i någon affär i hela Sverige förutom den som stog ute i hyllan i ONOFF i Kista!!! Det var just den jag hade i Rosa som va kvar. Det var något som sa till mig att jag skulle kolla där också trots att hoppet var ute, It was ment to be mine! I'm so lucky lucky lucky lucky! Eftersom den var lite repad på skärmen där bak fick jag en 400 kr billigare. Så nu får ni se mkt mer roligt av mig since I have my Camera back :D:D:D Den rosa på bilden is now mine AGAIN!

En bild Sofia tog tog för någon vecka sen..Hitta felet?
Nej driver haha..men jag var nog bokstavligt enda invandraren på denna fest vilket inte verkar ske allt för sällan nuförtiden..:/ :P
Men den här kvällen var riktigt fun..Cornelias 18-årsdag blev väldigt lyckad. Titta hur ltien jag ser ut jämfört med alla andra på bilden haha :O

Inga kommentarer: