onsdag 22 oktober 2008

Life can be good 2 u :D

På senaste tiden har jag inte känt att saker och ting går lika bra för mig som de brukade. Jag har liksom tappat min kämparvilja som jag alltid haft. Jag ska nog läsa boken The secret som handlar om att man kan lyckas med vad man vill, få vad man vill, ja helt enkelt uppnå vad som helst med positivt tänkande!
En annan grej är att jag inte har shoppat på länge. Varje gång det var löning brukade jag komma hem med stora påsar fyllda med kläder. Not anymore..jag haft skulder att betala av och verkligen inte råd att köpa kläder. Jag kan inte fönstershoppa så stan har inte varit my place to be på sistone.Min digitalkamera dvs mit liv har jag också tappat. Men nu ska jag in i affärerna igen ;D
Jag hade nämligen ansökt till Gålö Stipendiet och fått det beviljat så i slutet av nästa vecka kommer jag få 4000 kr. Denna nyhet ändrade rean min inställning totalt. Nu har jag råd med en kamera jag vill ha med touchscreen som min gamla för 2500 dessutom kan jag betala av mina skulder och spendera min lön jag får på fredag på masssa nya kläder :D. Lagom till min födelsedag fixa sig allt trots allt ;D
Nu mår jag bättre när jag pluggar Geografi för I now I have some money waiting to be spent. Om jag verkligen kämpar och får bra på provet kommer jag må ännu bättre när jag ska spendera pengar..alltså I have alot of Geografiwork to do! I'm superwoman fixar allt u know ;P See ya in my new outfits tjingeling!


Maybe this one will be mine soon? :D

Inga kommentarer: