lördag 25 oktober 2008

Halloween

Gårdagen blev ett tidigt Halloween firande. Jag hade dock svårigheter att välja Outfit jag gick från blont rakt hår till Lockigt brunt. Sen blev det för kallt för lilla mig som var sjuk också men i övrigt hade jag,Debbie, Caroline och Cissi riktigt kul ihop. Jag var en mystisk magdansös med lite Britney influens :P Men jag kände mig lite som Reese Wheeterspoon i Legaly Blong när hon var överklädd till en halloweenfest. Det var många som va väldigt utklädda men jag var nog den som frös mest om magen..typsiskt mig haha. Vi hade självlysande spindlar i håret för att se lite creepy ut men de tappade jag nog ganska så tidigt så mkt som vi dansa..till dock inte min typ av musik. Det spelades typ House hela kvällen..va hände me Rn'b? Well guess it's not my party so I can't cry about it even if I want to ;P









Jag kände mig lite som Brit i min gröna Outfit ^^

Inga kommentarer: