måndag 20 oktober 2008

A letter made my day!

Jag är sjuk, stressad, trött och sliten. Jag,jag,jag, mina problem och hur jag mår det man tänker på. Jag kom hem idag till det här (bilden nedan)och mådde genast mkt bättre. Mitt fadderbarn hade skickat ett brev till mig där hon målat en bil ett päron och något annat jag inte kunde se..lr det var visst ett tält stod det :D haha



Man är inte ego för att man mår bra av att hjälpa andra. Det är inte den egna lusten man strävar efter. Om man bryr sig om andra än sig själv är det bara naturligt att man glädjs åt deras glädje. Min glädje är alltså en bi-produkt och inte som vissa egoister påstår endast för min egen lust.

Sabera, mitt fadderbarn alltså, berätta om hennes höns och ankor. Passar ju mig bra Bianca anka ^^. Och hon berätta om sin bäste vän hon leker med hemma. Hon verkar hur söt som helst och det där brevet vad nog det positivaste med den här dagen eller kanske till o med veckan. Skaffa ett fadderbarn du med på http://www.actionaid.se/

200 kr i månaden är typ en tröja mer eller mindre, what diference does it manke? Roligare men päronteckningar och brev om höns ;D haha

Inga kommentarer: