måndag 6 oktober 2008

So emotional

När folk bloggar visar de alltid det bästa av sina liv. Jag har bestämt mig för att visa mycket mer än just a Prettyface för min blogg. Roligt lr inte, It's life!



Jag sitter här i mitt rum och lyssar på lite låtar..så lyssna jag på Duffy- Delayed devotion. Jag satt här för mig själv och bara sjöng med och helt plötsligt, som ett vulkanutbrott blev jag alldelles varm och känslosam och började gråta. Det är inte ovanligt jag får mina känsloutbrott ibland, ni vet när en låt får en att tänka på minnen eller det är något man känner riktigt starkt för och kan relatera till. Jag älskar när de säger det i Kanyee West låt..When it all falls down lr när Gwen Stefani säger But it hurts when I think, When I let it sink in. Det roliga är att det är så många jag vet som precis som jag bara börjar gråta ibland från ingenstans typ, do we all carry so much that we can't release it?

1 kommentar:

Unknown sa...

naaauuuuw :( inte gråååååta